Halat İpten Ayna Nasıl Yapılır ?


Jüt halat yada kendir ipi olarak da geçiyor ismi ve özellikle dekorasyon da harika işler çıkartıyor.Evin her köşesinde uyum sağlıyor ve uygun fiyatlara satın alıp,elinizdeki herhangi bir saksı yada yoğurt kabını,şık bir dekoratif obje haline getirmek mümkün...

Benim evimin banyosun da aynaya ihtiyacım vardı.Önce istediğim ölçülerde ayna kestirdim,siz yapmak istediğiniz yeri mezura ile ölçüm yapın ve göz görerek tahmini ölçünüzü alın. 

Peki halat ya da diğer adı ile jüt ipini nereden bulabiliriz. "Halat ip ile halı nasıl yapılır" yazımda, ipi nereden alabiliriz detaylı bilgi verdim, oraya bakabilirsiniz. 



Yapım kısmına gelirsek eğer,aynanın bi ucundan başlayarak sıcak slikon ile yapıştırdım.Ben bı ucu boşta kalmasın diye her seferinde kestim ve ucu ucuna yapıştırdım.Ben sade seviyorum ama siz ek yerlerine yapay çiçek ya da deniz kabuğu yapıştırabilirsiniz.

Halat ipten ayna Yapımı


Hiç yorum yok:

Düşünceleriniz benim için çok önemli, yorum bırakabilir ya da soru sorabilirsiniz.

Değerli yorumlarınız ve sorularınız onaydan geçtikten sonra yayınlanır ve yanıtlanır. Yorumun aşağıda görünmesi ve altına yanıtın girilmesi birkaç gün sürebilir, ara sıra kontrol ediniz.

Blogger tarafından desteklenmektedir.